-
cena od: 1739 zł
- Kod oferty: -15112
- Ocena: brak
-
Dostępne oferty
Termin | Miasto wyjazdu | Zakwaterowanie, Wyżywienie | Cena | Szczegóły |
---|
- KATEGORIA
- 3*
- REGION
- Mahdia
- OPIS
- hotel
- lokalizacja
4 km od centrum Mahdia, 45 km od lotniska w Monastirze-MIR. Hotel usytuowany na powierzchni: 100000 m2.
- kategoria hotelu
3*
- kategoria lokalna hotelu
3*
- opis hotelu
- Data otwarcia
1986 r. Odnowiony w 2007 r.
Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (2), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.
- internet
- Wi-Fi w lobby bezpłatne
- plaża
Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 160 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.
- pokoje
Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 2).
Typy pokoi:
- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras
- Wyżywienie
- 2 restauracje główne, restauracja a la carte, bary (2)
All Inclusive
(08:00-23:00)
- śniadanie (06:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:30-21:30) serwowane w restauracji "El Hambra"
- późne śniadanie (10:30-11:30), obiad (12:30-14:00), przekąski (15:30-17:30) serwowane w restauracji "Rimel"
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe
Restauracje a la carte
- jedna wizyta podczas pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.
- "Lamparo" francuska
- z myślą o dzieciach
- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat
- dzieci w wieku 1-4 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)
- aktywnie i animacyjnie
- w cenie
- korty do tenisa ziemnego (5)
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- rzutki
- koszykówka
- siatkówka plażowa
- minigolf
- aerobik
- animacje
- płatne
- oświetlenie kortów
- bilard
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż, sauna
- dyskoteka
- salon piękności
- łaźnia turecka
- dodatkowe informacje
Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.
Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJA
- Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - CAŁODOBOWO
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 100 GOŚCI/200 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? – PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – TAK, WEZWANIE LEKARZA I POSTĘPOWANIE ZGODNIE Z PROCEDURAMI WYTYCZONYMI PRZEZ TUNEZYJSKI RZĄD
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – J.W
PODATEK TURYSTYCZNY
Goście w Tunezji muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND). Podatek będzie naliczany za wszystkie osoby w wieku powyżej 12 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 10 nocy. Wysokość opłaty zależy od kategorii obiektu i od dnia 1 stycznia 2024 kształtuje się następująco:
a) Hotel 5* i 4* - 12,00 TND za osobę / dobę,
b) Hotel 3* - 8,00 TND za osobę / dobę,
c) Hotel 2* i 1*- 4,00 TND za osobę / dobę.
Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 - 15/09.
- Aktualizacja opisu
08.02.2024 16:06
- usługi dostępne w hotelu
Wi-Fi
Przy plaży
SPA
Disco
Tenis
Mini Klub
All Inclusive
Serwis plażowy
Sporty wodne
Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.
Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego
© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl