Rezerwacja telefoniczna:

801 000 146

tel. 71 72 42 146 ; 71 354 58 46

czynne: pon-pt 10-18, sob 10-14

  • cena od: 1739 zł

  • Kod oferty: -15112
  • Ocena: brak
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  
    •  

Data wyjazdu
Lotnisko wylotu
Wyżywienie
Długość pobytu
Ilość dorosłych
Ilość dzieci
Ustaw wiek dzieci:

Dostępne oferty

Termin Miasto wyjazdu Zakwaterowanie, Wyżywienie Cena Szczegóły
ładuję dane
KATEGORIA

3*

REGION

Mahdia

OPIS


hotel




lokalizacja


4 km od centrum Mahdia, 45 km od lotniska w Monastirze-MIR. Hotel usytuowany na powierzchni: 100000 m2.




kategoria hotelu


3*



kategoria lokalna hotelu


3*




opis hotelu

Data otwarcia


1986 r. Odnowiony w 2007 r.


Na terenie hotelu: restauracje (3), bary (2), sejf w recepcji (płatny), pralnia (płatna), basen odkryty.






internet



- Wi-Fi w lobby bezpłatne



plaża



Przy hotelu, prywatna, piaszczysta, 160 m długości. Bezpłatne: parasole, leżaki, ręczniki plażowe (depozyt), bar na plaży.

pokoje



Zlokalizowane są w 1 budynku głównym (liczba pięter: 2).
Typy pokoi:


- pokoje standardowe dla max. 3 os.: 1 sypialnia, klimatyzacja indywidualna, TV, telefon, łazienka (wanna, WC), balkon lub taras



Wyżywienie


- 2 restauracje główne, restauracja a la carte, bary (2)

All Inclusive
(08:00-23:00)

- śniadanie (06:00-10:00), obiad (12:30-14:00), kolacja (18:30-21:30) serwowane w restauracji "El Hambra"
- późne śniadanie (10:30-11:30), obiad (12:30-14:00), przekąski (15:30-17:30) serwowane w restauracji "Rimel"
- wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i napoje alkoholowe
Restauracje a la carte
- jedna wizyta podczas pobytu gratis. Wymagana rezerwacja.
- "Lamparo" francuska





z myślą o dzieciach



- brodzik
- animacje dla dzieci oraz miniklub dla dzieci w wieku 5-12 lat
- dzieci w wieku 1-4 lat mogą przebywać na terenie miniklubu tylko pod opieką rodzica/opiekuna
- plac zabaw
- krzesełka dla dzieci w restauracji
- łóżeczko dla dziecka do 2 lat (bezpłatne, na zamówienie przed przyjazdem)



aktywnie i animacyjnie




w cenie



- korty do tenisa ziemnego (5)
- rakiety i piłki do tenisa ziemnego
- tenis stołowy
- rzutki
- koszykówka
- siatkówka plażowa
- minigolf
- aerobik
- animacje



płatne


- oświetlenie kortów
- bilard
- sporty wodne na plaży
- centrum SPA
- masaż, sauna
- dyskoteka
- salon piękności
- łaźnia turecka




dodatkowe informacje


Ze względu na procedury bezpieczeństwa zastosowane w związku z wirusem Covid-19 w danym obiekcie mogą występować ograniczenia w funkcjonowaniu infrastruktury hotelowej m. in. wyposażenie pokoju, serwis plażowy, serwis posiłków.

Najczęstsze pytania związane z funkcjonowaniem hotelu w związku z epidemią wywołaną przez COVID19:
- Czy są jakieś ograniczenia dla gości opuszczających hotel? – NIE
- Czy goście są zobligowani do noszenia maseczek zasłaniających usta i nos na terenie hotelu? - NIE
- Czy w hotelu można kupić maseczki? - TAK
- Czy w hotelu znajduje się pokój/strefa/miejsce izolacji dla gości? - TAK
- Czy podczas zakwaterowania goście muszą okazać oświadczenie dotyczące swojego stanu zdrowia? - NIE
- Czy w pokojach znajdują się jednorazowe kosmetyki takie jak szampon, mydło itp.? - TAK
- Czy takie wyposażenie pokoi jak kubki, szklanki itp. są dezynfekowane i dostarczane w jednorazowych torbach? - TAK
- Jak często są sprzątane pokoje? - CODZIENNIE
- Czy w hotelu jest bufet szwedzki? – TAK, ŚNIADANIE, OBIAD I KOLACJA
- Jak będą serwowane posiłki? – OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy układ stolików w restauracji zachowuje odległość dystansu społecznego? - TAK
- Czy jest dostępna usługa Room Service? - CAŁODOBOWO
- Czy będą czynne restauracje a la carte/tematyczne? - TAK
- Czy będzie dostępna usługa zamawiania posiłków na wynos? - OPCJONALNIE
- Jakie jest maksymalne obłożenie plaży? – 100 GOŚCI/200 M2
- Czy jest wydzielona strefa dla dużych rodzin lub grup zorganizowanych na plaży i basenie? - TAK
- Czy na leżakach są materace? - TAK
- Czy na plaży są dostępne ręczniki? - ROZPAKOWANE
- Czy leżaki są dezynfekowane? – PO KAŻDYM UŻYCIU
- Czy na basenie jest serwis dań i napojów? – OBSŁUGA KELNERSKA
- Czy centrum SPA jest czynne? - TAK
- Czy łaźnia turecka jest czynna? - TAK
- Czy układ leżaków i stolików w strefie relaksu zachowuje obowiązek dystansu społecznego? - TAK
- Czy mini klub jest czynny? - TAK
- Czy hotel prowadzi program animacyjny? - TAK
- Czy hotel ma przygotowany plan działania na wypadek pojawienia się infekcji u gościa lub objawów zarażenia COVID 19? – TAK, WEZWANIE LEKARZA I POSTĘPOWANIE ZGODNIE Z PROCEDURAMI WYTYCZONYMI PRZEZ TUNEZYJSKI RZĄD
- Czy w przypadku pojawienia się zakażenia u gości hotel podejmie specjalne środki? – J.W
PODATEK TURYSTYCZNY
Goście w Tunezji muszą zapłacić w dniu przyjazdu do hotelu podatek turystyczny w dinarach tunezyjskich (TND). Podatek będzie naliczany za wszystkie osoby w wieku powyżej 12 lat, a kwota zostanie pobrana za maksymalnie 10 nocy. Wysokość opłaty zależy od kategorii obiektu i od dnia 1 stycznia 2024 kształtuje się następująco:
a) Hotel 5* i 4* - 12,00 TND za osobę / dobę,
b) Hotel 3* - 8,00 TND za osobę / dobę,
c) Hotel 2* i 1*- 4,00 TND za osobę / dobę.

Zgodnie z decyzją tunezyjskiego rządu, klimatyzacja w hotelach działa wyłącznie w okresie 15/06 - 15/09.


Aktualizacja opisu


08.02.2024 16:06


usługi dostępne w hotelu



Wi-Fi


Przy plaży


SPA


Disco


Tenis


Mini Klub


All Inclusive


Serwis plażowy


Sporty wodne


Bezpieczeństwo płatności zapewnia:

Witryna travelpunkt.pl stosuje pliki cookies. Standardowe ustawienia przeglądarki internetowej zezwalają na zapisywanie ich na urządzeniu końcowym Użytkownika.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Opublikowane na stronach www.travelpunkt.pl materiały, informacje i ceny nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów kodeksu cywilnego

© 2005 - 2024 www.travelpunkt.pl